ORGANIZATOR:
Organizatorem imprezy jest AS-tur Centrum Turystyki
ul. Wolności 7, 58-500 Jelenia Góra
tel. (75) 76-75-136 email as-tur@post.pl
NIP:6110108807 REGON:003282364
- RAJD 3 SZLAKI
§1 Postanowienia ogólne
1. Planowane parametry tras:
- trasa 15 – „zielona” – dokładna długość trasy: 16,4 km – wysokość przewyższeń: 568 m – planowany czas przejścia: 6 godzin
- trasa 30 – „żółta” – dokładna długość trasy: 32,3 km – wysokość przewyższeń: 757 m – planowany czas przejścia: 8 godzin
- trasa 45 – „czerwona” – dokładna długość trasy: 44,2 km – wysokość przewyższeń: 1094 m – planowany czas przejścia: 13 godzin
2. W rajdzie może wziąć udział każda pełnoletnia osoba, której stan zdrowia nie uniemożliwia podjęcia próby przejścia trasy rajdu,
– osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć wyłącznie za pisemną zgodą i pod opieką pełnoletnich opiekunów.
4. Udział w wydarzeniu jest dobrowolny, uczestnicy startują na własną odpowiedzialność, bez względu na warunki pogodowe.
5. Każdy uczestnik powinien być przygotowany na zmienne warunki pogodowe.
6. Organizator bierze odpowiedzialność za uczestników i potencjalne szkody (teren, mienie) przez nich wyrządzone. W przypadku uszkodzeń lub zniszczeń będzie dochodził swoich praw indywidualnie z odpowiedzialnymi za szkody osobami
7. Uczestnik za zniszczone lub uszkodzone mienie odpowiada przed organizatorem oraz przed odpowiednimi organami państwowymi.
8. Uczestnik powinien mieć ubiór dostosowany do wędrówek po górskich szlakach: obuwie, kurtka przeciwdeszczowa/wiatrowa/śniegowa, ciepłe okrycie.
9. Rajd nie ma charakteru rywalizacji sportowej, nie będzie prowadzona klasyfikacja miejsc uczestników na mecie, wyniki rajdu będą publikowane jedynie w formie orientacyjnej, zbiorczej.
10. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu o czym uczestnicy zostaną poinformowani najpóźniej jeden dzień przed datą rozpoczęcia rajdu.
11. Uczestnik zobowiązany jest zabrać na rajd szeroki uśmiech dobry humor bez względu na pogodę:)
§2 Udział, bilety, przeniesienia i zwroty
1. Uczestnicy zgłaszają chęć uczestnictwa w rajdzie tylko i wyłącznie poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej zawodów, a warunkiem uczestnictwa jest wpłata wpisowego: dla trasy 15 „zielonej” w kwocie 135 zł, a dla tras: 30 „żółtej” oraz 45 „czerwonej” w kwocie 145 zł w ostatecznym terminie do 15.04.2023r
2. W cenę biletu wchodzi:
• ubezpieczenie NNW na czas trwania imprezy do kwoty 10 000 zł,
• numer startowy,
• karta wpisów z punktów kontrolnych,
• mapa trasy,
• dyplom ukończenia oraz medal
• prowiant na trasę,
• gorący posiłek na trasie rajdu (dotyczy tras: 30 „żółtej” oraz 45 „czerwonej”) w wyznaczonym miejscu – mięsny / wegetariański oraz kawa lub herbata,
• posiłek mięsny lub wegetariański na „mecie” (dotyczy wszystkich tras).
3. Uczestnik jest zobowiązany przy zakupie biletu online podpisać oświadczenie o stanie zdrowia.
4. Uczestnik w momencie wysłania wypełnionego formularza zgłoszeniowego wyraża zgodę na publikację swojego wizerunku w relacjach z rajdu na stronie internetowej wydarzenia.
5. Zwrot wpisowego jest możliwy jedynie do 30.04.2023r
6. Przeniesienie dokonanej wpłaty na innego uczestnika
jest możliwe jedynie do 05.05.2023r poprzez kontakt e-mail
§3 W trakcie rajdu
1. Rajd pieszy w górach Kaczawskich / Doliny Bobru odbędzie się 13.05.2023r.
Miejsce startu i mety: Wleń, boisko przy Szkole im św. Jadwigi śląskiej zobacz tutaj
trasy mają charakter pętli – zaczynają i kończą się w tym samym miejscu
Prosimy o stawienie się na miejsca zbiórki ok 15/20 minut przed wyznaczonym terminem startu:
- Trasa 45 „czerwonej” km: start o godzinie 6:00
- Trasa 30 „żółtej” km: start o godzinie 8:00
- Trasa 15 „zielonej” km: start o godzinie 9:00
2. Uczestnik zobowiązany jest posiadać w wyposażeniu obowiązkowym:
• naładowany na czas imprezy telefon komórkowy z numerem,
który podał w formularzu,
• dowód osobisty,
• latarkę czołową,
• folię NRC,
• apteczkę,
• zainstalowaną aplikację w telefonie „Ratunek”.
– link do aplikacji w wersji na ANDROID – kliknij tutaj
– link do aplikacji w wersji na HUAWEI – kliknij tutaj
– link do aplikacji w wersji na IOS – kliknij tutaj
3. Na „starcie” organizator zobowiązuje się do przekazania każdemu uczestnikowi pakietu startowego, w którego skład wchodzi:
• numer startowy,
• mapa z trasą przejścia,
• ulotka z najważniejszymi informacjami i kontaktami dla uczestnika,
• karta wpisów z punktów kontrolnych,
• prowiant na trasę.
4. Podczas trwania rajdu uczestnik zobowiązany jest do umieszczenia numeru startowego w widocznym miejscu ubioru w celu identyfikacji.
5. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zasad ruchu drogowego, przepisów dotyczących poruszania się po parkach narodowych oraz krajobrazowych oraz przepisów p-poż. Za skutki naruszenia lub złamania tych przepisów uczestnik odpowiada osobiście, a organizator nie ponosi odpowiedzialności.
6. Uczestnik zobowiązuję się do przestrzegania przepisów obowiązujących na terenie lasów państwowych w czasie przebywania
na ich terenie.
7. Organizator zastrzega sobie prawo do wycofania z trasy uczestnika w przypadku niemożliwości kontynuowania przez niego wędrówki lub w przypadku naruszenia/złamania warunków uczestnictwa.
8. Warunkiem ukończenia rajdu jest potwierdzenie obecności na mecie oraz okazanie karty startowej z kompletem pieczątek z punktów kontrolnych.
§4 Pandemia Covid-19
1. Z dniem 15.05.2022 decyzja ministra zdrowia Adama Niedzielskiego, został zniesiony stan epidemii na terenie naszego kraju.